Žadatel požádal o sdělení:
Výsledků kontrol policejních hlídek na území obce Kladruby ve dnech 30. listopadu až do dne poskytnutí informace;
Uvedení konkrétních hlídek vykonávajících kontrolu na území obce ve dnech 30. listopadu až do dne poskytnutí informace (označení odboru policie a služebny vč. uvedení registrační značky vozidla sloužící hlídky);
Sdělení konkrétních registračních značek a provozovatelů vozidel, kteří byli kontrolováni ve dnech 30. listopadu až do dne poskytnutí informace;
Sdělení konkrétních výsledků kontrol (bloková pokuta na místě/postoupení správnímu orgánu/bez potrestání);
Jestliže některý z řidičů vozidla nad 3,5t nebyl potrestán, pak žádám o sdělení, z jakého důvodu nedošlo k potrestání;
Žadateli jsou známy případy, kdy nedošlo k potrestání, přičemž k nepotrestání došlo zřejmě na základě smlouvy, kterou s sebou konkrétní řidiči společnosti LANNUTTI CZECH, s.r.o. vozí, z tohoto důvodu žádám o poskytnutí anonymizované smlouvy, kterou se řidiči prokazují;
Jestliže smlouva pod bodem 6) shora není v evidenci Policie, pak žádám o poskytnutí jakékoliv anonymizované listiny, která při kontrolách ve dnech 30. listopadu až do dne poskytnutí informace byla Policii poskytnuta či předložena;
Sdělení, zda jsou zasahující policisté seznámeni se závěry rozsudku Krajského soudu v Ústí nad Labem č. j. č. j. 40 A 8/2020-204 ze dne 25. listopadu 2020, který mimo jiné uvedl: „zákazníci autoservisu nákladních vozidel a mycí linky přijížděli do obce nákladními vozidly i za dosavadního dopravního značení, neboť tak činili protiprávně. Řidiči těchto vozidel totiž byli podle § 4 písm. c) zákona o silničním provozu povinni se řídit dopravními značkami, přičemž značka B 4 (Zákaz vjezdu nákladních automobilů) s dodatkovou tabulkou E 13 „Mimo dopravní obsluhy“ umožňovala vjezd jen nákladním vozidlům fyzických i právnických osob bydlících a sídlících v obci, nikoli obecně všem zákazníkům autoservisu nákladních vozidel a mycí linky. Tento význam dodatkové tabulky E 13 „Mimo dopravní obsluhy“ vychází z přílohy č. 6 k vyhlášce Ministerstva dopravy č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.“, kdy z tohoto pravomocného rozhodnutí soudu vyplývá závěr, že vozidla zákazníků myčky (zejména vozidla společnosti LANNUTTI CZECH, s.r.o., DUVENBECK LOGISTIK s.r.o., LUKDA trans spol. s r. o., A D H, s.r.o., CM TRANSPORT TACHOV s.r.o. ale i dalších porušují dopravní předpisy (platné dopravní značení), kdy žádná smlouva nemůže opravňovat vozidla těchto společností k vjezdu do obce, kdy zde nemají sídlo (ani jedna ze společností);
Pokud odpověď na otázku pod bodem 8 bude záporná, pak žádám o sdělení, z jakého důvodu zasahující policisté nebyli seznámeni se závěry rozsudku Krajského soudu v Ústí nad Labem č. j. č. j. 40 A 8/2020-204 ze dne 25. listopadu 2020;
Zda existuje plán budoucích kontrol zákazu vjezdu vozidel nad 3,5 t v obci Kladruby;
Zda policisté budou seznámeni se shora (bod 8) uvedeným názorem Krajského soudu v Ústí nad Labem a zda budou instruováni k potrestání řidičů těchto vozidel.